Fredes Blog


I want PIZZA
31/07/2009, 18:33
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på, Venner

Kl. 12 mødtes jeg med Augusta til brunch på Kalaset, rigtig hyggeligt var det!

Det blev desværre (ikke rigtig desværre) til en tur ind til byen, som blev til en tur i ZARA, H&M og Monki = farligt! Men har fået nogle rigtig gode ting, og brugte næsten INGEN penge!

Vi mødtes med Mark for at få en juice på Joe & the Juice og så cyklede vi hjem og fik PIZZA, jeg ELSKER PIZZA!

Viser mine indkøb i morgen, men her er lige et par billeder af hvad jeg havde på i dag.

P1070674Lækker brunch.

P1070675Mine nye Vagabond Antenna som jeg fik fra Riis Sko i dag, mange tak!!!

P1070678Pizza fra Itzi Pitzi Pizza, denim jakke, Monki top, AA nederdel, vagabond sko.

P1070679Min nye ring fra F21

Nu skal jeg til at gøre mig klar, skal hen på MONO bar og høre no41 vende plader.

WHAT TO WEAR??


10 kommentarer so far
Skriv en kommentar

YYEEEY NICE SHOES =) har også li købt de blå lukkede!

Kommentar af ohmyohmy maria!

YEAH! det er de bedste sko!

Kommentar af fredesblog

Hvis du vidste, hvordan man laver de der pølser, så ville du ikke røre den slags igen.. ;)

Kommentar af Pinstripe

Hej Pinstripe,
Præcis derfor ligger de urørt på min tallerken :)

Kommentar af fredesblog

Ok.. godt ord igen.. :)

Med hensyn til pizza, så spiser jeg kun pizza, jeg selv har lavet.. Så kender jeg kalorie-tallet. Jeg hader at skulle ud på en 50km.-cykeltur for at arbejde en halv pizza af. ;)

Kommentar af Pinstripe

Selv tak, kære F!
– du er såååå fin i de orange Antenna!

Kommentar af Gitte - Riis sko Galleri K

JA!! de er fine, er meget glad for dem:)
pinstripe; det er smart! dog er det ikke lige kalorietallet der bekymrer mig, det er mere smagen af svinekød jeg ikke kan lide:) hvem sagde kræsen?:S

Kommentar af fredesblog

Hvis du har haft en dårlig eller måske flere dårlige oplevelser med svinekød, så er det kokken, der har fejlet. ;)
Det med kalorierne skal du nok interessere dig for, når du bliver så gammel, at du ikke kan krybe i den der str. 36 nederdel længere… ;)
Bon appetite.. :)

Kommentar af Pinstripe

Ihh… er virkelig in love med dine Antenna sko. Er de at finde i Jette Riis butikker nu?
Og ved du hvad prisen er?

Dejlig blog forresten :)

Kommentar af Pernille

der er stadig få tilbage i riis sko i galleri Kog de koster kun 200! jeg elsker dem virkelig også!

Kommentar af fredesblog




Skriv en kommentar