Fredes Blog


Mandags agtig
18/01/2010, 12:17
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

Goddag!
Så er det tilbage til den virkelig verden igen, men meget rart at slippe for tømmermænd og junkfood :)
I dag er det min kærestes fødselsdag, så han blev vækket med morgenbrød og varm kaffe…
Min gave til ham var hans gamle flade og beskidte cykel, som jeg, med kyndig vejledning og hjælp fra gode venner, næsten selv har gjort rigtig fin, skiftet slange, sat induktions lygter på, ny lås og en masse kno fedt :)
Han blev rigtig glad og meget overrasket da den stod i stue. I morges! Haha!
Nå men nu er det job der gælder og senere fødselsdags middag, Mmmm!
Mit tøj. Er meget mandags like, Filippa k strik, weekday jeans, og timberlands…


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Mandags-agtigt på den der virkelig casual cool måde. Elsker dine støvler!

//S

Kommentar af SidselSS

til lykke med ham:o) -og SUPER-gave, kærlig, betænksom og ægte bæredygtig:o)

Kommentar af muttilove

Jaaa! han blev så glad og bæredygtig rørt!

Kommentar af fredesblog

Det var da en skøn-skøn fødselsdagsgave.

Kommentar af Linda




Skriv et svar

