Fredes Blog


Ej men det var da lækkert
18/01/2010, 22:22
Filed under: Det kan jeg lide

Foie gras med friske bær, beef wellington med ovnstegte kartofler og verdens bedste sauce, æble tærte med creme brulé is… ahhh… hvem siger min kæreste er den bedste? det gør jeg… og så på hans egen fødselsdag! jamen det var fantastisk!

Nu skal jeg indhente det forsømte, på den der artikel jeg prøver at skrive og så bagefter skal jeg indhente det forsømte på Livvagterne, som desværre blev nedprioriteret til fordel for min kærestes fødselsdags gave…

Skjorten er en gammel Missoni sag som jeg fik i gave af min store søster for flere år siden, den har kun været på få gange, men nu sys jeg lige pludselig at den er helt god! og ret fantastisk mønster ik?


5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

super fin skjorte – den er så meget dig…

Tillykke til kæresten iøvrigt…

Kommentar af A

TAK! Missoni ftw!

Kommentar af fredesblog

Wow, hvor lyder det lækkert! Bliver helt sulten og mine rugbrødsmadder virker pludselig ikke så attraktive længere :(
Tillykke med ham:)

Kommentar af Emily

ahaha rugbrød er nu også en dejlig ting!
Tak tak tak :)

Kommentar af fredesblog

den ser virkelig flot ud den skjorte

Kommentar af storesøster




Skriv et svar

