Fredes Blog


taking down Hellerup
14/01/2010, 21:03
Filed under: Det kan jeg lide

Vi har rigtig hygget os! i morgen er endnu en dag på job, men nu er det DANSK der gælder, også meget rart med lidt forandring fra de tre sidste dage. Sidder og skriver på min første artikel, det er meget spændende, men også lidt svært, jeg giver lyd når i kan læse den. Husk forresten at tjekke Dansk of Denmarks blog ud, hvor jeg opdaterer om nye ting i butikken og meget mere.


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Ahahahahaaaa et funny ansigtsudtryk jeg lige kører af dér. Sådan “høhø – hvor er jeg sjov”. Too funny. Og virkelig dårligt billede. Hahaaaha. Tak for idag FredeBallade – juhuu!

Kommentar af Acie




Skriv et svar

