Fredes Blog


Gardenia og Shoe Biz
14/01/2010, 19:10
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide


I dag var jeg med Acie og Lotte ude og besøge Gardenia og Shoe Biz.

Der var virkelig mange seje sandaler – glæder mig til varme og sooool, kom nuuu – og så sneakede vi os lige til et syn på nogle tidlige efterårs modeller uhhh! meget spændende.

Mine yndlings er altså stadig nok dem med plateau og den med hulmønsteret… og den nye udgave af elastik sandalerne, som jeg levede i sidste år… hmm i just love shoes i guess…!

De viste sandaler skulle gerne komme i butikkerne slut januar – start februar og koster 499 kr.

Så er der vist også blevet skrevet nok om sko for i dag. punktum.


5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

ej den i midten er fin!

Kommentar af Christina

Er helt vild med det sidste par.. Lækker farve og flot med de sorte, brede elastikker :) Hvor er det lige man kan komme til at købe de her sko i kbh?

Kommentar af Tille

Hej
Hvor meget kommer nummer to til at koste og hvornår er de i butikkerne?

Kommentar af signe

Hej De kommer til at koste 499 kr, ved dog ikke præcis hvornår de kommer i butikkerne :(
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Ved du hvilke butikker de bliver forhandlet i?

Kommentar af amalie




Skriv et svar

