Fredes Blog


Korcula (antenna??)
13/01/2010, 11:39
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide, På hjernen

Med ankel rem eller snøre fra Vagabond, er netop landet i Riis Sko. Til kun 350 kr.!!!

Det vil jeg sige er en god pris og jeg har i hvert fald været glad for mine antennaer fra sidste år, så måske sku’ man…?!?!


13 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg tænker:
sender riis sko over postordrer selvom deres webshop ikke er oppe at køre?
for er du gaaaal jeg elsker de øverste antenna ;)

Kommentar af Camille

Top lækre sko..
Jeg har tagget dig i en lille blogleg – se den på min blog hvis du vil lege med:)

Kommentar af Sofie B

Hey – Riis sko Galleri K hér! – jo vi sender gerne. Det koster 70 eller 75 med PostDanmark,- husker ikke nøjagtig pris. Ring i morgen 3314 3344. Kh,G

Kommentar af Gitte

Er de stadigvæk i butikken i str. 38?

Kommentar af Sofie

Dem med remmen blev også lavet sidste år. Har dem selv. super fede synes jeg.

http://www.passionsforfashion.blogspot.com/

Kommentar af christina

Er der nogen der kender modelnr. på de øverste??

Kommentar af Anne

Hej Anne, desværre, men det kan være du kan finde det på vagabond.com?
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Anne,- ring til mig i morgen i Riis – så skal jeg nok hjælpe dig. kh,G – 3315 3344

Kommentar af Gitte

Tak, det vil jeg lige gøre en af de nærmeste dage :)

Kommentar af Anne

[…] havde egentlig bestemt mig for et lignende par fra Vagabond, som Frede lokkede med forleden, men disse fra Shoe Biz er i læder i stedet for lærred. Win! Charlotte D | 15. januar […]

Pingback af Flere sko | Charlotte D

Uh, nu vi har en fra Riis sko.. Kan I sende flere par sko for de 75 kr en pakke koster? (:
Der er jo ih så mange fine sko! :D

Kommentar af Helene

Hej gitte.
Er der stadig nogle af skoene tilbage?

Kommentar af Charlotte

Nu kan jeg se, at flere af jer er interesseret i Vagabond skoen på billedet, så vil bare fortælle, at vi i Ørnen, hvor jeg arbejder stadig har skoen i alle størrelser, og vi sender gerne til folk, hvis bare de betaler portoen (75 kr). I kan bare ringe ind i butikken på 75120580 :)

Kommentar af Senette




Skriv et svar

