Fredes Blog


Fra top til tå
13/01/2010, 22:19
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Tøj jeg har på

Strømper fra H&M, kjole fra Gina Tricot, halskæder fra H&M og hue fra BZR.

I dag havde jeg både kjole, sminke og halskæder på, wow siger jeg bare – det må ske noget mere… !

Har spist virkelig lækker aftensmad med svigermor og fam. på Dim Sum, meget anbefalelses værdigt, 15 retter – de røg lige ned (3 var deserter mmm)…

har arbejdet til sent de sidste par dage, men i morgen smutter jeg tidligt fordi jeg skal besøge Gardenia og Shoe Biz med noller klubben, that is nice.

Vi ses!


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hej.. Jeg må sige, at jeg er en STOR tilhænger af din blog. Kan godt lide, at den er lidt skæv i forhold til andre modeblogs og så er du jo hylende sjov :) ELSKER det!! Og så er jeg fuldstændig vild med dine gule og blå gulve! I’m a fan

Kommentar af Nick

Hej Nick,
Mange tak for de pæne ord!
Jeg kan klart anbefale gule og blå gulve:)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

når ja forresten.. den blog den siger jeg kommer fra, er min gamle.. den nye er http://www.nicksstylefix,blogspot.com :) hvis du nu liiige skulle få lyst til at kigge forbi hehe. nu holder jeg mund.

Kommentar af Nick




Skriv et svar

