Fredes Blog


Hej dig vil jeg gerne hænge med
12/01/2010, 20:12
Filed under: Det kan jeg lide

Billede: pagik

Jeg følger en del danske blogge hver dag (eller dvs jeg vold læser alt hvad der indeholder blog, hver dag, fra morgen til aften) og jeg elsker elsker elsker at følge med i shopping, fester, smarte sko og hvad der ellers bliver skrevet om. Jeg må nok være blog-a-holic…

NÅ men altså jeg er blevet ret glad for Pagik.

Pernille har en ret sej stil og jeg syntes hendes billeder er virkelig flotte – ikke at jeg er ekspert eller noget, men hendes blog og stil er rigtig god, jeg får i hvert fald lyst til at læse mere og se flere ‘dagens’ billeder!

Ville bare lige dele linket med jer.


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Helt enig! hun er SÅ skøn, ja hun er

Kommentar af Mie

Tusind tak for det fine indlæg, jeg er helt beæret. :)

Kommentar af Pernille

Hahah :) det var så lidt.

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

