Fredes Blog


SÅDAN, nu virker det igen
11/01/2010, 11:29
Filed under: Tøj jeg har på

Så… endelig har jeg efter en helvedes tur rundt i diverse butikker på fisketorvet, fået løst mine kabel/kamera/computer problemer.

Her er lige et fikst lille billede fra i fredags, og nu skal jeg vidst også på arbejde.

See you later.


5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

hvor jeg da bare elsker den jakke – I want!

Kommentar af Camilla

ja, jakken er to die for!!!

Kommentar af CHARLOTTE

Piger! Den er på 50% i butikken, RUN!

Kommentar af fredesblog

Hvor jakken fra? I gotta run fast :)

Kommentar af Cecilie

DANSK og den er på halv pris i Mensch i peder hvitfeldts stræde.
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

