Fredes Blog


det burde være ulovligt at være så dum som jeg er
09/01/2010, 23:41
Filed under: På hjernen

Jeg er simpelthen en %€”#€%&/()#”=(/(&€/#%& nogle gange.

Forleden dag var jeg på fisketorvet (yndlingssted no. 1) for at købe et større memory card til mit kamera og et stik til at overføre billeder (har nemlig smidt det jeg købte for en måned siden væk).

Kommer hjem med begge ting og tager begejstret billeder af ALT hvad jeg ser – flot!

Vil overføre billeder, men opdager at det er det forkerte stik (stod i virkelig lang tid for at finde det rigtige og for at høre efter hvad nogle andre mennesker i Elgiganten snakkede om, så det er utroligt at det kan gå galt).

Nå men pyt skidt, jeg har jo min gamle kortlæser, så jeg går det bare old school, tænker jeg.

MEN self. kan den gamle kortlæser ikke læse mit nye smarte memory card!!!!! ARGHHH!!! I DIE!!!

SÅ derfor har jeg ikke spændende billeder at lægge op. Øv og prut.

Men får det byttet på mandag, så jeg er back in the game, så for nu må I nøjes (selv om det er ren luxus (sagt med jysk accent)) med et billede Kenneth tog til RAW09.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

