Fredes Blog


Here we go
08/01/2010, 00:03
Filed under: Uncategorized

Nå men jeg kan jo lige så godt fortælle det nu, selvom alt det tekniske ikke helt er på plads.

MEN altså… sagen er den… at…

Jeg fra engang i næste uge rykker over på mit eget domæne

Fredesblog.dk

og jeg så vil indgå i et samarbejde med Woman.dk, så der i toppen af bloggen kommer til at være en woman navigationsbar, hvor i (læsere) let kan klikke jer videre til womans univers.

Jeg glæder mig rigtig meget, da jeg tror at det her samarbejde kan giver mig og bloggen flere muligheder, for at blive en bedre blog og en bedre blogger.

DOG skal jeg lige understrege at der ikke vil være nogen ændringer i bloggens indhold. Jeg er gået ind i det her samarbejde som fredesblog og ikke som en eller anden slags blog – så don’t you worry! Jeg er bare glad for at kunne være en del af sådan en stor platform som woman.dk er og håber i vil besøge mig derinde.

Hvis i har nogen spørgsmål eller noget, så må i endelig skrive til mig.

PS domænet er ikke helt klar endnu, så jeg vil ikke opdatere blogger der, før det hele er på plads og så giver jeg selvfølgelig besked her.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

