Fredes Blog


Og fra igår
07/01/2010, 23:44
Filed under: Tøj jeg har på

Dansk skjorte, APC shorts og Forest & BOB halskæde.

Jeg er lidt træt af at tage billeder i det her lorte vejr, enten er det mørkt eller også har jeg nattøj på, ingen af delene fotografes særlig godt, hmf.

Jeg er virkelig glad for tiden. Der sker en masse ting som jeg har sommerfugle i maven over, jeg får set min familie, ryddet op i gammelt rod og hygget mig en hel del.

Det er meget sjældent at jeg fx ser både mor, far (+ kone + søstre), lillebror og søs (+ mand + Fritz) på en uge og det er total mega fedt.

Tilgengæld er jeg lidt i minus på vennekontoen, det må blive næste uge.

Dog er der andre ting der ikke helt spiller, fx økonomien, som ikke er helt så chickonomics og recessionista agtig på den fede måde, som jeg ville ønske. Dvs. ingen klager, dog beder jeg dog bare om at få smidt lidt fornuft og opsparings skills i hovedet på mig. godt nok er det fint at jeg ikke købte en kjole til 349 kr. i H&M, men når jeg så tilgengæld bruger 150 kr. på kage og kaffe + en hel del på en snack her og der og en lille cola i ny og næ, så er dte sgu da det samme. Øv. Penge træ kom frit frem.

Dog er jeg (med fare for at lyde kikset – selvom det så ville matche (endnu et kikset ord) så meget andet) må jeg sige at jeg er virkelig tilfreds med min tilværelse i øjeblikket. Så fuck overtræk og renter, dem kan jeg betale af når jeg bliver gammel.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

