Fredes Blog


Se jeg har bagt
06/01/2010, 19:42
Filed under: Uncategorized

Og skrevet om det på Teapaper.dk


6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Mums de ser lækre ud. lige hvad jeg kunne bruge nu :)

Kommentar af Anna

Kan man vinde dem??

Kommentar af Edith

Ej hvor lækkert :)

Kommentar af Liv

Mmhh.. nu får jeg helt lyst til at bage også.. eller måske mere lyst til at spise!?

Kommentar af Sofie B

Jeg faldt helt i staver, da jeg så det billede. Mh, er det muligt at sende nogle af dem til Frederiksberg?

Kommentar af Julie FR

ahaha jeg kan da prøve at sende dem med tankens kraft :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

