Fredes Blog


Love Me
06/01/2010, 19:12
Filed under: Uncategorized

Sko fra vagabond og taske (det der fryns i hjørnet) fra Claudio Ferrici.

I dag har jeg været i Øksne hallen for at se udstillingen Love Me af Zed Nelson. Meget tankevækkende og skræmmende, men også ret fantastisk.

Det koster kun 30 kr. og udstillingen er ikke så stor, så det kan sagtens være et lyn visit. Jeg kan i hvert fald anbefale at se den.

(sure frede syntes dog at det er mega irriterende at 1. g fra en-eller-anden-skole skal se den samme udstilling, og larme og være teenage agtige og stå og ryge foran døren når jeg skal ud, så jeg må være hende den sure der maser, og går hurtigt væk og lader som om hun ikke hører 5 teenage drenge der griner og smider slang ord i luften. hrmf!)


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

årh…kender den der 1.g klasse alt for godt… jeg ender desværre også tit med at være hende den mugne!!

Kommentar af Sille

Dén har jeg planer om at skulle ind og se, så tak for anmeldelse. Håber dog at styre uden om 1.g´ere…

Kommentar af Mette




Skriv et svar

