Fredes Blog


det er som om det tisser ned med sne
05/01/2010, 23:35
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

Og jeg valgte selvfølgelig cyklen i dag – flot!

Startede dagen med en masse besøg på diverse PR bureauer, dejligt at kigge på lyst sommer tøj (og så træde ud i sne vejr bagefter?!) og så er det bare hyggeligt at besøge de søde PR dutter og snakke lidt :) did i mention that i like to talk, a lot?

Efter frokost tog jeg ud på forlaget (mens Charlotte fortsatte PR jagten) og var til foto, må indrømme at jeg var glad for at stå inden for og kigge ud på sneen, i stedet for det omvendte!

OG så efter job var jeg på besøg hos min far og hans kone og mine søde søstre (børn på 3 og 7 år er totalt sjove).

NU er jeg hjemme efter en kort cykel tur som tog alt for lang tid og inkluderede ca. 4 styrt… fedest!

Ok jeg ved det er strengt med iPhone billeder, men har PT ikke lige noget kamera, men oppe hos H&M var Christina så fin i sin denim skjorte… uhh jeg craver altså denim skjorte for tiden…

Og så er H&M’s Garden Collection er simpelthen så fin, genbrugs materialer og øko bomuld – det er sgu sejt. Jeg så den flotteste røde jakke – fuldstændig genial, valentino agtig med rosetter og niceness!

Ved ikke om jeg er den eneste der er besat af Chloes denim look? sys det er så evigt sejt, tror virkelig jeg skal i gang med saks og denim! Men syntes at de her fra H&M Trend er et godt bud, og så koster de nok ikke alverdens penge :D

Her er det … sejt ik?

Pyyhhh jeg bliver altså helt træt af alt den kulde og sne, tror jeg vil falde ind i SATC verdenen og tage en slapper i sofaen.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Freddy, jeg har fundet en milliard denimskjorter til dig heroppe. Bla nogle fra Beyond Retro, som kun koster en kanelsnegl. Ja.

Kommentar af Acie

YAY! har du set mit seneste tweet til dig? you will be proud :D

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

