Fredes Blog


Lidt billeder fra NYE og så er det tilbage til virkeligheden
04/01/2010, 00:12
Filed under: Det kan jeg lide, Venner

SÅ er min såkaldte ferie slut, i morgen er det ud af fjererne og op og igang kl. 9.

Jeg glæder mig egentlig til at komme tilbage på arbejde.. og så vil jeg sige at min ferie ikke har været 100 % fridage, så jeg har det stadig i mig.

Det var en dejlig aften – på billederne fornemmes vist også en god gin buzz :D


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

narj.soede venner og flotte nytarsbilleder. men ingen braekkede gulvplader? godt gaaet.

Kommentar af stis

Fed billedserie, god idé med rammerne!

Kommentar af Anders Pape

Tak!, det var en stor succes blandt gæsterne :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

