Fredes Blog


do the boogie
04/01/2010, 21:31
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på, Venner

Tee fra Bibi Chemnitz, jeans fra Tiger og en portion overtræthed…

Det er sgu hårdt at komme tilbage på arbejde alligevel.

Så pludselig at min telefon havde 4 mia. ubesvarede opkald, men havde lidt travlt, så kunne ikke lige tage den – hvem var det så der ringede? Acie! fordi hun havde fundet et par atacomaer til en rigtig god pris (virkelig god), men desværre skal jeg op i en str. 37 i atacomaerne, da selv mine børne fødder bliver for store til en 36..

ØV! Men det kan man da kalde en shoppingbuddy der vil noget!

Har lige spist en ordenlig portion ceasar salad (hjemmelavet mmm) og nu har jeg virkelig lyst til at kaste mig på sofaen, meen burde nok foretage mig noget lidt mere produktivt end at slumre aftenen væk.

Tror jeg skal rydde op i smykkerne og make uppen, bruger alligevel ikke halvdelen af det!

Hvad skal i lave i aften?


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Rydde op i tøjskabet! Hej Trendsales… (og konto der gerne vil have penge…)

Kommentar af Sara Selvdød

Puhhh, jeg skal nyde stilheden før stormen – har stor eksamen imorgen! 27 timers – derefter ferie i 25 dage :)

Kommentar af Thea




Skriv et svar

