Fredes Blog


rock the boat
03/01/2010, 11:55
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

Så prøver vi det med rent faktisk at sætte håret op (og ikke bare i en stor fed knold), tage lidt make up på og faktisk har jeg lige pludselig lyst til at beholde børne tattoveringerne..?

Tee fra H&M, halskæde fra Forest & BOB, jeans fra Cheap Monday og cardigan fra Oasis.


5 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Tøser med tusser og sneaks har altid været et hit for mig!

Kommentar af Kenneth Nguyen

Kommentar af ..

Jeg synes det ser så råt ud med tatoveringerne !! (:

Kommentar af Kit

Uh, hvor har du købt dem??(:

Kommentar af Claudia

De er fra Bing bong… tror jeg nok det hedder. Det er sådan en slags 10 kroners butik der ligger på købmagergade. :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

