Fredes Blog


udsalg og pudesyning
02/01/2010, 21:40
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

Monki leggings og DANSK strik. (min lillebror brokker sig over at jeg ikke viser mit fjæs på billeder, so here you go.)

Har været på arbejde = udsalgs start :s

Men det har faktisk været en ret god dag.

Nu har jeg syet 5 puder til to søde drenge og en til mig selv, drukket cola (det er kun tilladt i ferier for mit vedkommende) og nu tror jeg faktisk at jeg vil hoppe over i sofaen, selvom der er nogen der lokker med Rust og Jolene… hmm!


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Fredeeee, Jolene er jo liiiiige ved siden aaaaf… Kom nuuuu!

Kommentar af Sara Selvdød

Frede du er den sejeste og bedsteste, glæder mig til at se dem!!

Kommentar af Stefan

Hvornår skal vi hente!? hmm hmmm hmmm laver mark bernaise!?!?!?

Kommentar af Hr. Green




Skriv et svar

