Fredes Blog


It’s gonna be cheesy, but it’s OK. I like cheese.
30/12/2009, 22:33
Filed under: Det kan jeg lide

SÅ skal der vist gøres klar til en FREDESBLOG HIGHLIGHTS 2009

Tada!

2009 bød på:

Opstart af bloggen, jaja vi er kun 10 mdr. gamle (læs mit første indlæg her)

Kina tur:

Distortion:

Augusta:

Sommer ferie:

Sko:

Ny frisure:

Nyt job:

Leopard craving:

Stockholm:

Vagabond:

Fester:

og iPhone, kage, søde piger der rejser langt væk, store skuffelser, virkelig dårlig økonomi, virkelig godt humør, pink negle, sove længe, blog hygge, MANGE konkurrencer osv.

2009 bød også på lidt CF weekend, Eurowoman og nu Tea Paper, hvem ved hvad der sker i 2010, jeg ved det i hvert fald ikke…

Men jeg er glad for alle oplevelser, udfordringer og især nye bekendtskaber jeg har gjort mig i 09.

Mit nytårs fortsæt er at 2010 skal være ligeså godt som 2009, eller bedre, men nu vil jeg ikke bede om for meget :)

Og uden at bede om for meget, så vil jeg gerne bede om 2 ting, hvis jeg må være så uartig.

Nemlig jeres nytårs fortsæt og hvis i har noget ris/ros til bloggen i det nye år (fx mindre kage og flere sko?), så tager jeg imod med kyshånd og åbent hjerte.

Måske når jeg en post eller 2 i morgen, måske ikke… ellers ses vi i det nye år!

<3

F


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Jeg har kun det fortsæt at jeg skal veje mindre når jeg går ind i 2011 ind jeg gør når jeg kommer ind i 2010 :-) Og så synes jeg du har en rigtig fed blog :-)

Kommentar af Aprikots

Mit nytårsforsæt er at skrive en masse mails til firmaer, offentlige personer og den slags – har allerede skrevet til et farveblyantsfirma. Det synes jeg rigtig godt om, og jeg tror ikke det bliver et, der falder til jorden midt i januar!
Og jeg er rigtig glad for din blog, dejlig sprælsk og personlig og pæææne DANSK-ting!

Kommentar af Laura

Mit nytaarsfortsaetsforslag til bloggen er at tage et par temamaaneder i Sydney! I miss you!

Kommentar af Bodil

ÅHHH that would be nice! jeg sender snart pakke til jer!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

