Fredes Blog


Bibi Chemnitz
30/12/2009, 21:55
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

tee fra Bibi Chemnitz – allerede en yndlings

Uha uha

Jeg har endnu en gang været heldig med en facebook konkurrence og vundet tre stykker tøj fra Bibi Chemnitz, pretty nice!

Det var en konkurrence Vice Magazine holdt nogle dage inden jul, og jeg deltog, hvorefter jeg så glemte alt om det indtil jeg fik en mai om at jeg havde vundet – rart!

Idag var jeg oppe for at hente tøjet efter arbejde, det var lidt uhyggeligt (se billederne) – på sådan en ‘døren kniker og der er mørkt, lyset virker ikke og det er meget stille’ agtigt måde, men heldigvis var der en rar Vice mand Henrik, så det var også meget hyggeligt alligevel og der blev tændt en lampe.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

