Fredes Blog


TIL SALG :( because im just not matte about it…
29/12/2009, 21:20
Filed under: Hvem vil købe

Jeg skulle købe en neglelak a la Jade til min faster i julegave – så gik lidt amok på ebay men fandt dog en rigtig fin essie til hende… MEN havde lige glemt at jeg også købte en fra OPI.

Jeg syntes den er rigtig flot – dog er jeg bare ikke lige ude efter en lysegrøn neglelak til mig.

Jeg var dog dum nok til self. at prøve den – man ved jo aldrig om det skulle være alligevel :) Men det skulle det ikke.

OPI GARGANTUAN GREEN GRAPE MATTE

er til salg her på bloggen (den har været åben og prøvet én gang), kom med et bud :)


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Nøj, den kunne jeg godt tænke mig… Men jeg ved ikke hvad du har givet for den, så jeg ved ikke hvad du skal have? Jeg så den kostede 5 dollars på amazon, så jeg vil gerne give dig 5 dollars… Eller 30 kr :-D

Kommentar af Aprikots




Skriv et svar

