Fredes Blog


linetoftsoe.carbonmade.com
29/12/2009, 22:58
Filed under: Det kan jeg lide

Jeg har en utrolig kreativ og dygtig faster Line.

Se hvad hun kan her http://linetoftsoe.carbonmade.com/ eller klik på billedet :)

Jeg er helt vild med de ting hun laver fordi det er fint og… hmm jeg ved ikke hvad det er, men jeg får lyst til at gå helt tæt på billedet og kigge rigtig længe. det fanger mig.


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Det er ret fint. Det er en slags lag på lag papir, går jeg udfra? Jeg ærgrede mig bare lidt over at det ikke var større. Evt. kunne man bruge forskellige slags (farvet) papir?

Nå – det var egentlig ikke meningen jeg ville kom med råd, men jeg blev bare så inspireret! Hils din faster Line og sig at hun er god. Det er vigtigt at vide. :)

Kommentar af Anne Sofie

Hej Anne Sofie,
deligt med lidt respons :D det er jo meget individuelt hvad vi forskellige synes er flot og ‘det helt rigtige’ jeg kan personligt godt lide at et billede eller alt kunst for den sags skyld er lavet på en måde som jeg ikke selv ville hve gjort, fordi så kan jeg tænke, undre mig og måske finde en mening med selve billedet – det giver en anden indgangs vinkel, istedet for at det måske bare var flot og så tænker jeg måske ikke mere over det..? Ja det blev en lidt mærkelig forklaring, men håber det giver bare lidt mening :D
Jeg har set billedet hjemme ved hende og husker der som ok stort… Men alt er jo relativt :)
kh F

Kommentar af Frede

[…] så lige at min faster Line, som jeg har skrevet om før her, har doneret et billede til Lauritz.com, hvor overskud og alt muligt salgs salær vil gå til […]

Pingback af Gør det godt « Fredes Blog




Skriv et svar

