Fredes Blog


le tigre et le gold
29/12/2009, 20:56
Filed under: Hvem vil købe, Tøj jeg har på

I dag har jeg været i tigerprintet Ivana Helsinki kjole og guld halskæde fra H&M

Har været på arbejde og kom hjem til hakke drenge og kartoffelmos -mmmm!

Har ryddet op i noget af mit klædeskab her til aften og der er røget en del ting på trendsales (se min profil her) og så er der blevet sorteret en del fra til loppemarked.

MEN (nu prøver jeg igen, selvom det ikke har fungeret før – har ikke villet af med det alligevel) hvis der er noget i har set som i er interesseret i at købe, let me know! (så ser vi på det).


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

