Fredes Blog


Acie
29/12/2009, 21:36
Filed under: Det kan jeg lide, Venner

Holder jeg meget af – især når hun råber gennem Monki ‘Du har IKKE brug for flere Wedges FREDE!’ og jeg med det sammme (som om jeg havde fået stød) sætter de flotte Monki wedges tilbage på hylden, mens jeg tænker ‘hun har sgu ret… pis også…’ og smiler så godt som jeg har lært det.

Det er sgu en god shoppe ven.

Forleden kæmpede vi os gennem Fields (yndlings efter fisketorvet) mens vi fik sludret og hygget max! nu er hun tilbage i Sthlm og jeg savner hende allerede!

PS agurk, det er din skyld at jeg craver denim skjorter nu! danm..!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Årh Freds.. Du gør mig helt sentimentales – savner sgu også dig allerede. Din lille spilopmager!

Kommentar af Acie




Skriv et svar

