Fredes Blog


Oi oi oi
28/12/2009, 21:11
Filed under: Det kan jeg lide

Sørme om jeg ikke fik en gave eller to til jul (selvom min lillesøster på tre, var lidt i tvivl).

‘Frederikke… Måske er der slet ikke nogen til dig..?’

‘ Jo Rosa, jeg tror bare måske at de ligger under alle de andre (stort smil)’

‘Men men men Frederikke… jeg ved det altså ikke… alle de andre har jo fået en… jeg LÅVER at når det er min tur til at finde en gave, så finder jeg en til dig!! (store overbevisende øjne)’

Hahahha jeg har de dejligste søskende!

Nå men jeg fik altså jule gaver, bla. abbo på ID, 90’er bogen, leo cardigan, helse agtig læbepomade med mynte der sætter blodomløbet igang og en masse dimser (er jo en dimse person udover det sædvanelige!).

Men den mest specielle og overraskende gave var nok fra min mor.

Nemlig en meget gammel og fin picnic kurv med leopard betræk (!!!!) og komplet med tallerkener, bestik og glas, med små stropper til at sætte det fast i låget! jeg syntes det er den sejeste gave i verden og jeg er total glad for at min mor så frede-potentiale i den! Nu skal der sørme picnicces.

De andre gaver bliver bare vist i løbet af det næste stykke tid, kan ikke lige se en collage for mig…!

Ellers må i skrive hvis der er noget i vil se, ik?


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Hej søde Frede
Fint sæt! Jeg håber du har haft en dejlig jul og at vi snart ses til et blogger arrangement :)
Jeg har tagget dig i en lille blogleg:

http://fifthopinion.wordpress.com/2009/12/27/blogleg/

Kram Gita

Kommentar af fifthopinion




Skriv et svar

