Fredes Blog


Blogleg
28/12/2009, 23:23
Filed under: På hjernen

Wuhu jeg er blevet ‘tagget’ i en blogleg af Gita fra Fifth opinion, so here we go:

3 ting jeg husker, som var det i går:

  • Da jeg var i New York første gang
  • Min første date (med min kæreste)
  • Da mine små søstre blev født

3 ting jeg ikke kan lide:

  • Dressing
  • Sure damer
  • Misforståelser

3 ting jeg godt kan lide:

  • Dessert
  • Sko (Acne Atacoma især i str. 37!)
  • Mine søskende

3 blogs jeg besøger dagligt:

Jeg læser rigtig mange blogs hver dag… Så at vælge KUN 3 er lidt snyd.. Men her er de:

3 sange jeg hører for tiden:

Jeg er ikke musik nørd at all! Kender ingen nye, smarte og alternative bands som ville være seje at nævne, men gode klassiskere fra Kim Larsen, Beatles, MJ og George M – se det kan jeg forstå mig på (og i hemmelighed ELSKER jeg Beyoncé og Medina…) og så har min lillebror introduceret mig for mega seje Paloma Faith.

  • Paloma Faith– New York
  • Wham – Club Tropicana
  • Beyoncé – Singles Ladies

3 tv-programmer jeg følger med i:

Jeg er mega dårlig til at huske hvor og hvornår hvad bliver sendt + jeg har lige omkring 5 tv kanaler, så det meste bliver på nettet…

  • Gossip GirlsGrey’s Anatomy
  • Grey’s Anatomy
  • SATC (som om, men jeg ville ønske jeg havde den på dvd)

3 bloggere jeg udfordrer:


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

HAHA.. tak. Så må jeg jo se om jeg kan få udfyldt det hele. Det er jo svært når man tænker over det!? :)

Kommentar af Mie

Årgh Frede altså, din lille charmør ;) Jeg har brug for en svar-ærligt-udfordrende-og-i-særdeleshed-tiltrængt-overspringshandling-fra-arbejdet-blogleg og du sørgede lige for en rigtig god en af slagsen!

Kommentar af simone




Skriv et svar

