Fredes Blog


Vinder af slange og fryns
24/12/2009, 00:24
Filed under: Konkurrence

Mine kanel skills er ikke i top så den kommer lige med real bogstaver HER:

MINE

er vinderen af Claudio Ferrici tasken (arhhh!!!) og hun blev fundet ved lodtrækning – MEN hun svarede faktisk med et lille rim, som jeg tillader mig at vise jer andre :)

Mine, jeg sender dig en mail :)

slangen Ka’a fra Junglebogen

lytter altid til musik når han er vågen

club tropicana af Wham er en festlig sang

da de eksotiske rytmer giver god klang

en ordentlig drink det kan han lide

derfor må han pina colada’s opskrift vide

lidt kokosmælk/creme det er godt

mens ananasjuice gør den flot

men uden rom går det ikke

derfor må han ja til både lys og mørk rom nikke

nu den færdig, hans drink er blevet lækker

en dejlig frisk og  eksotisk appetitvækker

Det her var den sidste julekonkurrence, men faktisk har jeg en NYTÅRS KONKURRENCE til jer – den kommer på om lidt, i kan vinde noget meget vigtigt!

Tusinde tak for alle jeres besvarelser – næsten alle var rigtige og mange gange tak for jeres søde hilsner.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

ihhhhh hvor jeg glad. jeg kan næsten ikke beskrive det… det er virkelig en fantastisk juleoverraskelse… :D

glædelig jul allesammen

Kommentar af Mine

Hvor dejligt Mine, det er jeg glad for!
Rigtig glædelig jul.

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

