Fredes Blog


Nytårs konkurrence LUNA DRESS FRA DANSK
24/12/2009, 00:45
Filed under: Konkurrence

Yes jeg viser den lige frem, med fjæs og det hele!

OK Pigerne fra DANSK er vist riiimlig søde, for de har nemlig udloddet (sammen med mig), denne her helt vildt mega herre svedige kjole – Luna Leo dress!

Og hvad kunne være mere perfekt til en tøjkrise ramt tid mellem jul og nytår – end en festkjole? Ask me not!

I hvert fald er den her!

For at deltage i konkurrencen om Luna kjolen skal du i en mail, fortælle om den bedste nytårsaften du nogensinde har haft.

Send det i en mail til fredect@gmail.com med navn, str. (s, m, l) og adresse (så kan den hurtigere blive sendt) inden d. 27. december kl. 19, hvor jeg vil afsløre vinderen (måske ikke liiiige kl. 19 ) af kjolen og sende den afsted med det samme – så den rent faktisk kan komme på nytårsaften, sejt ik?

Håber i har nogle sjove historier i ærmet ;)

I får i hvert fald lige min:

Min bedste nytårsaften, var faktisk sidste år – 2008-2009, hvor jeg sammen med en helt masse virkelig dejlige mennesker sprang rundt i det nye år. Det var en helt åndsvag (på den gode måde) fest, hvor gulvet i lejligheden endte med at knække (:s) og blev self hurtigt spærret af med EN KLAPSTOL(helt ærligt), som stod der mindre end et sekund inden en eller anden havde sparket den væk og dansede på stedet. åndsvagt men dejligt. Det var også efter den nytårs aften at jeg blev rigtig gode venner med to virkelig dejlige personer, nemlig Bodil og Christina, som nu er på den anden side af jorden, snøft… Men mon ikke Aussie er meget godt, hva’ piger? En virkelig god fest som jeg endte med at gå hjem fra (østerbro – vesterbro brrr).

PS: Låver at i næste år, slet slet ikke bliver spammet med så mange konkurrencer – det er jo ikke til at holde ud vel? :)


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

ooorh du er saa skoen og dejlig frede. Vi noed helt bestemt ogsa at blive bedsteste kaffeveninder med dig og ja det var en helt fantastisk nytaars aften, med alt det doomness en nytarsaften skal ha. Vi sender dig en helt igennem varm og festlig tanke, under vores Yeah yeah yeahs koncert down under nytaarsaften. nothing but love <3

Kommentar af stis

[…] Nytårs konkurrence LUNA DRESS FRA DANSK […]

Pingback af Magisk « Fredes Blog

Hvor er det en fin kjole :)

Kommentar af sara

skøn konkurrence og sikkert sjov læsning for dig. det er en rigtig flot kjole. jeg har lige sendt mit bidrag.
Godt nytår!

Kommentar af charmement




Skriv et svar

