Fredes Blog


whaaaat
23/12/2009, 09:36
Filed under: På hjernen

Lidt træt..

I morgen er det juleaften – FUCK hvor jeg glæder mig!

Den skal holdes med familien og da min far spurgte mig, hvad jeg skulle bidrage med, blev jeg sat i tankeboksen… dog har jeg fundte en GENIAL ting, nemlig mandler overtrukket i choko og vendt i lakridspulver MMM!!! Det bidrager jeg med, og det er til sidst på aftenen, når børnene sover og der er ro og fred.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

