Fredes Blog


Vinderen af BOOT STRAPS
21/12/2009, 00:11
Filed under: Konkurrence

Tak for jeres total sjove og meget kreative bud på min yndlings julemad!

Hahah jeg er desværre ikke særligt vild med rødkål – det er lissom bare noget der hører med.. Kender i det? Jeg ELSKER brunede kartofler de smager for søren da godt.

Det rigtige svar er altså bare ris a la mande, fordi det ELSKER JEG ALLER HØJEST!

Og det har Sisse skrevet et lille digt om, så derfor er hun den heldige vinder :D

I får lige digtet her, for det er altså lige i øjet.

Kære Frede!
Ris a la mande i Fredes mund
det er resultatet for enhver hyggestund
Du elsker ris a la mande allerhøjst
da du efterfulgt kan gå velfornøjet til køjs
Du er født med en meget sød tand
og derfor ønsker du dig ris a la mande af din julemand
Efter en hård og lang arbejdsdag
Er ris a la mande det bedste efter din smag!!!

Tusinde tak for det fine digt Sisse – det første og eneste jeg har af slagsen!
Jeg sender dig en mail ang. præmien.

Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

