Fredes Blog


KONKURRENCE # 7 CLAUDIO FERRICI FRINGE BAG
21/12/2009, 00:33
Filed under: Konkurrence

Så er det tid til den sidste konkurrence inden jul, og jeg må sige at jeg meget nødigt vil af med denne her præmie – uhh det er altså en ting der står højt på min ønskeseddel, men jeg er virkelig glad for at kan udlodde den som præmie – mange tak til Pro Tempore og Claudio Ferrici!

Præmien er en HERRE sej taske fra Claudio Ferrici slangeskinds taske med flotte frynser! (åhhh altså).

Jeg har blogget om den før her, og håber i er lige så vilde med den som mig.

Den koster 2.300 kr. og kan købes i Claudio Ferrici’s butik i Pilestræde.

For at blive i den eksotiske hjørne (hint til tidligere tropicana anfald), så skal i svare på følgende spørgsmål for at deltage i konkurrencen:

Hvad hedder slangen i Jungle Bogen?

Hvem har skrevet Club Tropicana sangen?

Hvad er ingredienserne i en standard Pina Colada?

I skal sende jeres eksotiske svar i en mail til fredect@gmail.com, med navn i, inden onsdag d. 23. december kl 19, hvor jeg vil trække lod blandt de rigtige svar.

Glæder mig til at læse jeres eksotiske svar!

Godnat.


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Ka´a
George Michael/Wham
Hvid rom- Ananasjuice, Kokosmælk, is
… gæt hvem der får tasken hvis jeg vinder :-)

Kommentar af Svomse




Skriv et svar

