Fredes Blog


Så fint og så godt
19/12/2009, 23:17
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide

REthoughts kan ses på øverste etage i Illum, DESIGN BY KOLDING og i forhallen på Statens museum for Kunst…
Kollektionen forholder sig til tanken om at genbruge materialer og derved give dem en langt længere levetid.
REthoughts er skabt af genanvendt sølv og plastik, som vi normalt bare ville smide ud, blandt andet emballage.
Det er mit ønske at plante kimen til dialog mellem mennesker…..
Hvert smykke er håndlavet og unikt fra mig til dig….

Jeg fik for noget tid siden en mail fra Snygg om en ny ring – jeg er vild med den!

Teksten forklarer kort om tankerne bag ringen, dejligt med lidt tanke bag :)

Prisen er god 325 kr. og 335 kr. så kan vi være med ik?

Læs mere her.

Det bliver lidt kort – men er på vej på hovedet i seng, er så trææææt!

Vi blogges

<3 F


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Sikke en fin ring – jeg kan ikke huske om jeg fik svaret på din kommentar på min blog?! Men det var også hyggeligt, at møde dig til MF launch selvom det var kort. Håber vi render på hinanden igen på et andet tidspunkt :)

Kommentar af Miss Jeanett

Ja den er smuk ikke! Håber også vi lige for hilst ordenligt næste gang :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

