Fredes Blog


Endelig TEA time
19/12/2009, 22:40
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen, Venner

Jeg er blevet fast bidragsyder til Tea papers online del :)

Det er et spændende og inspirerende site og der er gode tanker og ideer bag.

Se min første post her.

Der er rigtig mange andre spændende bloggere og jeg tror der kommer til at være et godt flow med mange posts – som jeg glæder mig til at læse.

Jeg synes det er spændende at det ikke kun er ‘bloggere’ der blogger – men også fotografer, skuespillere og dimsedutter, så bliver det blandet og interessant.

Jeg glæder mig i hvert fald til at blogge en masse på TEA og jeg håber i vil kigge forbi.

http://www.teapaper.dk/


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

