Fredes Blog


Youheshe
18/12/2009, 23:41
Filed under: Det kan jeg lide

I går var jeg med min ven Danni ude forbi Youheshe, til et lille kig på Acne ss10 og gløgg og chokolade (meget chokolade mmm!).

Det var rigtig hyggeligt, MEN hold da op hvor var der meget flot synes jeg… Blev helt fanget af Phillip Lim, Acne og Rika universet – gid jeg kun gik i sådan noget slags tøj – sådan noget silke agtigt…!

Nå men jeg ved ikke hvor jeg skal starte… men nu prøver jeg..

Der var seje Lulu i mine drømme Acne Atacoma sko

Og der var Michelle i den flotteste (EVER) PL jakke!

Og jeg så nogle virkelig fine sokker – jeg er ret vild med flotte sokke, og de her er virkelig fine, med glimmer og alt!

De fineste silke trusser!

Det her er min favorit fra Acne, kan godt lide de oprullede ærmer + den var så blød så blød.

Da vi skulle til at gå så jeg de ret seje net som youheshe selv har lavet, de er sorte med forskellige pang farvede for. I’m af net-kinda-girl…

De har så mange fine ting hos youheshe.com, og det var ret inspirerende at kigge forbi… jeg skal klart ha’ gang i palietter og silke og være meget mere piget og læks + der var god chokolade.


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Fint net, elskværdige strømper og toplækker guldjakke.

Kommentar af Linda

De der trusser er så fede. Har ledt efter dem over alt efter jeg så dem i et blad.. Hvor kan man købe dem, og ved du hvad de koster?
:)

Kommentar af M

og forresten ved du hvad mærke det er? :)

Kommentar af M

Bare klik på linket til youheshe, så kan du finde dem der :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

