Fredes Blog


Verdens grimmeste sko og min skull trøje
16/12/2009, 09:45
Filed under: Det kan jeg lide, Tøj jeg har på

I følge min kæreste er Jimmy Choo for H&M skoene, de grimmste sko i verden. :D slangeskind, sten og nitter er åbenbart slet ikke ham – jeg synes det er fantastisk!

Anyways så var jeg i går i H&M for at finde en julegave, og pludselig så jeg de havde en hel masse Jimmy Choo tilbage, så jeg smugkiggede lige lidt. Jeg fandt nogle ting til julegaven og synes at det var lidt billigere end jeg huskede…? Da jeg skulle betale fortalte ekspedienten at der var få ting der var sat ned (FX halskæde, lille pink clutch og slangeskinds skoene!) og i dag vil der bliver sat flere ting ned. SO RUN! til H&M på amagertorv.

Jeg er i hvert fald en happy puppy, og glæder mig til at bruge dem.

… Så skal vejret bare lige blive lidt bedre…


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

De slangeskindssko er fantastiske! Og så er det sat ned siger du!? Nice! :)

Kommentar af Sofie B

Må jeg spørge hvordan de er i størrelsen?

Kommentar af Sofie

de er ret normale, plejer at være 37 i flade sko :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

