Fredes Blog


KONKURRENCE # 6 DR. MARTENS
16/12/2009, 23:42
Filed under: Konkurrence

Konkurrence # 6 er klar!  – meget passende med vejret!

Et par 1460 8 huls Doc’s er præmien fra Riis Sko i Galleri K, som synes at i skal have tørre fødder i det her (lorte) sne vejr.

For at vinde de her Doc’s skal du svare på følgende spørgsmål:

Hvilken dag er Dr. Martens (støvlens) fødseldag ?

Det skal være dag, måned og årstal.

(hint hint tjek doc’s hjemmeside under history)

Skriv svaret i en mail til fredect@gmail.com med navn og sko str. inden d. 20. december (på søndag) kl. 19, hvor jeg vil trække lod blandt de rigtige svar.

Jeg er ret begejsret for denne her præmie – synes de er så evigt cool!

Og husk at kigge forbi i morgen, så har i chancen for at blive forkælet endnu mere.


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

næh, en god præmie.

Har deltaget med det samme.

/Mette

Kommentar af Mette

Jeg tror egentlig lige at jeg deltager her, for jeg kunne altså godt bruge de “normale” :)

Kommentar af Mie

[…] OG Doc’s HER […]

Pingback af Platform you « Fredes Blog




Skriv et svar

