Fredes Blog


Oh no i did it!!!
15/12/2009, 20:12
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

399 kr i h&m på amagertorv…!


11 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Eh what? Er det monstro Choo slangeskinds-skoene?????

Kommentar af Tellah

Oh yes, til en favorabel pris :) Julegave til mig selv tror jeg at jeg må kalde dem…

Kommentar af fredesblog

Uha en god pris!

Kommentar af Amalie♡

hvorfor allerede sat ned? :)

Kommentar af Christina

Ved ikke, men jeg smiler bare og køber :)

Kommentar af fredesblog

er de sat ned?

Kommentar af Tina Caritas

YES fra 999 til 399! RUN!

Kommentar af fredesblog

Uh… tillykke. Tror at de bliver ret seje til dig :)

Kommentar af Mie

Tak :) glæder mig også til at hoppe i dem, selv om min kæreste syntes det er de grimmeste sko på jorden :D

Kommentar af fredesblog

Typisk mænd :)

Kommentar af Mie

Jeg sendte mine retur i går fordi der var nogle nitter som var falder af. Men de er ikke nedsat på hjemmesiden?

Var der ellers nogle tilbage i str 36?

Kommentar af Kim-Linh




Skriv et svar

