Fredes Blog


I WON
14/12/2009, 11:42
Filed under: Det kan jeg lide

JUhu! Så blev det min tur til at få en præmie sendt hjem til mig!

Har vundet en Forest & BOB halskæde på facebook – svedigt mand.

det var også ved at blive lidt hårdt hele tiden at sende præmier afsted… (NOT).


7 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hvor har du vundet den?? altså hvor på facebook? ;)

Kommentar af Camille

Hej Camille,
Fandt konkurrencen på Forest & BOB facebook… det er lang tid siden så kan ikke helt huske det.
Men prøv at søg på facebook :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

btw – halskæden er super nice!!

Kommentar af Camille

Tillykke frede! jeg er selv heldig ejer af en Forrest & bob Black Series halskæde, og de er simpelthen for skønne!

Kommentar af ksubi

Ja de er så fine – er så glad for den! Nu skal jeg jo bare vinde en tank top ;) HINT HINT!

Kommentar af fredesblog

Hahaha . Jeg trækker lod, men der er jo kun 160 der har deltaget så chancerne er jo store :D

Kommentar af ksubi

Tro, håb og kærlighed, hurra.

Kommentar af Linda




Skriv et svar

