Fredes Blog


Og vinderen er….
13/12/2009, 22:02
Filed under: Konkurrence

WUHU! Vinderen af Vagabond Thelma støvlerne er (skrevet i sko) KATRINE J!

Tillykke – jeg sender dig en mail asap, så du kan få dine sko :)


10 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Er du klar over hvor stort det er at se sit navn stavet i sko, og så er det bare ikke ens efternavn?! ØVØVØVØVØVØVØV.. Og tillykke til den anden Kat.

Kommentar af Katrine

Åhh sorry! det havde jeg ik lige tænkt på :(

Kommentar af fredesblog

[…] Og vinderen er…. […]

Pingback af KONKURRENCE # 5 WRANGLER JEANS « Fredes Blog

Jeg hader dig Freds. You’ve just been de-friended…

;)

Kommentar af Acie

så be-friender jeg bare dig!

Kommentar af fredesblog

Fan af at stave med sko!!

Kommentar af Helle

Den var ikke ment sådan som en RIGTIG sur besked Frede :) Du kan bare liste et par støvler afsted til mig ad bagvejen ;)

Ha en dejlig dag!

Katrine H

Kommentar af Katrine

Hahah nej nej i got it. Men ville ønske jeg kunne udlodde alle mine yndlingssko i uanede mængder :)

Kommentar af fredesblog

jeg troede der var flere vindere! øv…

Kommentar af Isabella

HAHA – sejt med skostavning!

Kommentar af Trine




Skriv et svar

