Fredes Blog


KONKURRENCE # 5 WRANGLER JEANS
13/12/2009, 23:08
Filed under: Konkurrence

OK venner, så er der endnu en dejlig konkurrence med en dejlig præmie!

Som i måske kan gætte.. eller fornemme, så har alle præmier indtil videre været nogle ting som jeg selv bruger meget og holder meget af.

Jeg er en jeans pige (hader faktisk det der ‘… slags pige’ udtryk) men jeg er en rigtig jeans kinda girl – de redder mig bare fra ulidelige tøjkriser + at et par gode jeans altid passer godt sammen med hvad jeg nu kan hugge fra min kærestes garderobe.

DERFOR (nu kommer pointen) har Pro Tempore og Wrangler været så søde at smide de her jeans i puljen. mange tak.

Et par vaske ægte dropped crotch tapered boyfriend jeans fra Wrangler, i den (i følge mig) perfekte blå vask.

For at vinde de her lovely jeans, skal du svare på følgende:

Hvor mange forskellige sko brugte jeg til at stave Katrines navne + forbogstavet til hendes efternavn, da jeg afslørede vinderen af Vagabond støvlerne?

Se indlægget her

HUSK de samme sko er blevet brugt flere gange, så de tæller kun én gang.

Send svaret i en mail til fredect@gmail.com med navn og jeans str. inden onsdag d. 16. December, hvor jeg vil trække lod blandt de rigtige svar (det er dog min fars fødselsdag, så det bliver nok sidst på aftenen at jeg afslører vinderen).

Glædelig 3. advent!

Håber i stadig kan lide konkurrencerne?

<3 F


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

[…] https://fredesblog.wordpress.com/2009/12/13/konkurrence-5-wrangler-jeans/ Skriv en kommentar Endnu ingen kommentarer indtil nu Skriv en kommentar RSS af kommentarer til dette indlæg. TrackBack en URI Skriv en kommentar Click here to cancel reply. Line og paragraph pauser automatisk, e-mail-adresse aldrig vises, HTML tilladt: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <pre> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> […]

Pingback af HUSK KONKURRENCEN « Fredes Blog




Skriv et svar

