Fredes Blog


Once upon a time
12/12/2009, 00:04
Filed under: Det kan jeg lide

Var jeg forbi The Local Firm, Velour og April, for at se på deres ss10 kollektioner… Det er så småt ved at være aktuelt nu (det var knapt så aktuelt i august 09..), så nu får i et sneak peak og i morgen en lidt mere detaljeret historie.


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Er solbrillerne fra ss10 kollektionen?

Jeg købte dem nemlig i sommers i Pede&Stoffer i kbh..

Kommentar af Christian

Nej, de var bare oppe i deres showroom – de er så seje, måtte bare lige vise dem!

Kommentar af fredesblog

Jeg er ret vild med brillerne.

Kommentar af Jazz

også mig, de er så seje og endnu sejere på!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

