Fredes Blog


og så blev det blog tid!
09/12/2009, 21:40
Filed under: Kager

Har arbejdet hårdt i dag og efter en svip tur til nørrebro tog jeg hen til svomse og bagte klejner! KLEJNER! Dem kan jeg sgu bage! og det er sjovt…

Jeg har altid kun købt ‘købe’ klejner og aldrig drømt om at lave dem selv, men med kyndig vejledning fra svomse, gik det som smurt.

Bager i klejner selv? eller er jeg bare langsom..?


4 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Du er ikke langsom – du er langt foran mange af os andre. Hjemmebagte klejner er en overskudsting. De ser gode ud.

Kommentar af Linda

Jeg ELSKER klejner. Desværre er jeg for doven til selv at bage nogen. Men så er det godt man har en sød mor. ;)

Kommentar af Pernille

Julekager er ikke favoritten, til gengæld er momses (min momse må vist være det samme som din svomse) Hjemmebagte æbleskiver ikke til at stå for! mmmhh… De kan sgu nogle tricks de gamle garvede krager.. ;)

Kommentar af Sofie B

HAahaha! åhh æbleskiver rammer et ømt punkt… MMmmm!

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

