Fredes Blog


KONKURRENCE # 4 VAGABOND THELMA STØVLER FRA RIIS SKO
09/12/2009, 21:59
Filed under: Konkurrence

Så er vi nået til den 4. konkurrence… og præmien har jeg glædet mig så meget til at afsløre :D
Det er en af mine yndlings sko, så jeg kan varmt anbefale dem, det er Thelma modellen med spænder og lynlås fra Vagabond, som Riis Sko i Galleri K, har smidt i puljen, mange tak!

For at deltage i konkurrencen skal i svare på følgende:

Hvilken Vagabond model har jeg på i min header (det øverste billede på bloggen)?

Vælg mellem disse svar muligheder:
A: Thelma
B: Antenna
C: Ramona

Sende svaret i en mail til fredect@gmail.com med jeres navn og sko str. inden d. 13. december (på søndag) kl. 19, hvor jeg vil trække lod blandt de rigtige svar.

Uhhhh jeg er altså så glad for at jeg sammen med Riis Sko kan udlodde de her støvler – de er så gode!


6 kommentarer so far
Skriv en kommentar

HURRAAAA mail er sendt!!!

Kommentar af Agnete

FEEED PRÆMIE!
Sender mail med det samme!

Kommentar af natalie

WUHUUUUU!!! Chancen jeg har ventet på!!! De mest fab støvler, som min sørgelige stud konto ikke kunne klare. Citronen er desværre presset til det yderste i forvejen. Ih hvor jeg krydser fingre for at de kan blive mine..
Wut wut.

Mail er sendt :)

Kommentar af Cecilie

[…] og læs mere HER https://fredesblog.wordpress.com/2009/12/09/konkurrence-4-vagabond-thelma-st%c3%b8vler-fra-riis-sko/ Skriv en kommentar Endnu ingen kommentarer indtil nu Skriv en kommentar RSS af kommentarer […]

Pingback af HUSK KONKURRENCEN OM VAGABOND STØVLERNE! « Fredes Blog

Har prøvet støvlerne idag, åhhhh hvor var de bare behagelige… håber at jeg bliver den hellldige ;O)

Kommentar af Silva

[…] dig at deltag HER Skriv en kommentar Endnu ingen kommentarer indtil nu Skriv en kommentar RSS af kommentarer […]

Pingback af 33 minutter « Fredes Blog




Skriv et svar

