Fredes Blog


Mega sejt
08/12/2009, 18:34
Filed under: Det kan jeg lide

http://www.pcworld.dk/art/11318?a=newsletter&i=1066


9 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Du er så sej Frederikke!!

Kommentar af Stefan

Fuck hvor vildt! Godt klaret! <3

Kommentar af mussi

Du er på niveau med New York, Zoologisk Have og Fyens Stiftstidende – Ikke dårligt, ikke dårligt!
:)

Kommentar af Marianne

SÅ SEJT, ALTSÅ

Kommentar af Mie

aj men altså du er min cyber heltinde – hvis du skrev på engelsk villejeg få hele australien til at følge med <3

Kommentar af stis

COO OO L!

Kommentar af Hr. Green

Hej Frede,

Det er sejt og jeg elsker jo din blog. Men tror du ikke du er mest søgt fordi din blog hedder Fredes blog og ikke bare Fredes verden eller sådan? Jeg tror ikke de f.eks. ved at hvis man søger på “acie”, så er det en blog man kommer ind på.. Forstår du?

:)

Kia.

Kommentar af Kia

Hej Kia,
Jo det er da klart.
Hvis du læser på PCworld (hvor listen er fra), fremgår det også tydeligt.
KH
Frede

Kommentar af fredesblog

Hov hvor lød det surt :) morgen træthed ftw! Men du ved hvad jeg mener Kia :)

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

