Fredes Blog


hvis jeg var en pige
08/12/2009, 18:46
Filed under: På hjernen, Tøj jeg har på

Celine cardigan, Vanessa Bruno top og H&M halskæde.

Forleden snakkede mine kollegaer om blondine sætninger… mit bedste indslag i samtalen var ‘hvis jeg var en pige’… hm rimlig dumt sagt, når jeg jo ER EN PIGE!!

Nå men i dag forsøgte jeg mig med lyserødt og guld og smykker – meget piget :)

Har tænkt over noget. Hvad snakker taxi chauffører om og hvem snakker de med, når de snakker i telefon..? Altså mener dem der snakker i headset, en hel tur og for det meste ikke snakker dansk, så jeg kan lytte med??

Er der nogen der ved det?


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

du ser yndig ud som pige ;)

Kommentar af Christina

du ser rigtig fin ud frede. kh

Kommentar af julie




Skriv et svar

