Fredes Blog


shoes shoes shoes
07/12/2009, 22:26
Filed under: På hjernen

Nu har jeg set alle afsnit af Manden med de gyldne øre, og jeg er helt træt… Vil skynde mig at hoppe i seng så jeg kan være frisk til i morgen!

PS hvad syntes i om konkurrencerne so far??


3 kommentarer so far
Skriv en kommentar

wow hvor har du mange fede sko :=)synes virkelig godt om dine konkurrencer… :P synes du formår at gøre dem rigtig interessante og spændende med de præmier som du vælger. :D

Kommentar af Mine

Konkurrencer er altid skønne, og du har gode præmier.

Kommentar af Linda

Det er dejligt at du har konkurrencer på bloggen. Jeg kan godt lide at der er så forskellige præmier.
Jeg har lige modtaget Mica bukserne og jeg hoppede i dem med det samme! :) De er virkelig behagelige!

Kommentar af Frederikke




Skriv et svar

