Fredes Blog


synd dag
06/12/2009, 15:52
Filed under: Det kan jeg lide, På hjernen

H&M trøje og Marks hånd

Pyhhh hvor er søndag kærkommen efter 2 julefrokoster, fødselsdag og arbejde.

Jeg sov kl. 5 og kl. 11.00 vågnede jeg og kunne på INGEN MÅDE falde i søvn igen… hm. Så jeg prikkede til Mark og vi svimlede os ned til julemarked i kødbyen, hvor vi fik pølser og kaffe hos Krohns.dk og hyggede med min dejlige familie. Vi fik købt lidt ind (kan virkelig anbefales) her.

Nu sidder vi i sofaen, lidt trætte (meget trætte) og snakker om star wars film og kamille the… hmm meget intellektuel søndags snak. Senere er der dømt familie tid igen (dejligt) og indtil da står den på slapper og blog.


Skriv en kommentar so far
Skriv en kommentar



Skriv et svar

