Fredes Blog


Flere juledrømme
06/12/2009, 16:05
Filed under: Det ønsker jeg mig, Det kan jeg lide, På hjernen

I går da jeg var på arbejde, fandt jeg lige et par ting jeg godt kunne bruge til hverdag og især til nytårs aften!

Nitte støvletter fra MENSCH til 1600 kr

DANSK taske til 1799 kr. (helt perfekt hverdags taske, med både korte hanke og en lang hank som kan tages af og på! + den kan indeholde både computer og dimser)

DANSK kjole ‘Luna’ til 1599 kr. ultimativt den bedste nytårs kjole! (stay tuned mellem jul og nytår…!)

Se mere DANSK her

Jeg begynder bare drømmen og opsparing!


1 kommentar so far
Skriv en kommentar

Ihh de støvler er super fede, måske de også skal snige sig ind på min ønskeseddel :)

Kommentar af fifthopinion




Skriv et svar

