Fredes Blog


På tide
05/12/2009, 12:11
Filed under: Tøj jeg har på

Så er det vidst på tide med et af de her indlæg :) meget afslappet i min yndlings mandy strik fra dansk og vagabond antenna boots! Så godt på en lørdag. Jeg har haft travlt med arbejde og hygge det seneste stykke tid, der for har jeg været lidt stille, haha men jeg har haft det dejligt… Fx er det ret hyggeligt at spise coldstone is med søs og gå en lang tur med min kæreste! Jajaja jeg lyder som en på 80 men fuck det.


2 kommentarer so far
Skriv en kommentar

Hej Frede…

Var du på fisketorvet fredag og spise is??
syntes jeg så dig men måske jeg tager fejt :)
Tak for en god blog…
Kh Tina

Kommentar af Tina Caritas

Hej Tina,
Ja det var jeg :) dejlig is!
Godt spottet – sys jeg var helt pakket ind i halstørklæde og træthed :)
KH
Frede

Kommentar af fredesblog




Skriv et svar

